l'équilibreΟι μεγαλύτεροι αγωνιούν συνήθως για τις υπερβολές των νέων, το απρόσεκτο οδήγημα, τις ριψοκίνδυνες εκδηλώσεις. Οι νέοι δεν βλέπουν λόγο γι’ αυτή την αγχώδη συμπεριφορά, γιατί μέσα τους υπάρχει μια άλλη θεώρηση και δύναμη που υπερβαίνει τη λογική. 
Όσο οι μεγαλύτεροι και να έχουν δίκαιο για την αντίδρασή τους, ξεχνούν όμως την ομορφιά του επικίνδυνου που βιώνουν οι νέοι με τις «τρέλες τους». Η αλήθεια βρίσκεται ασφαλώς στη μέση. Αλλά ο άνθρωπος δεν βαδίζει πάντα με τη λογική και με τον ενθουσιασμό. Αρκετές φορές κινείται προς τη μια μεριά, με ό,τι και να συνεπάγεται αυτό. (Περισσότερα...)








H αναδρομή στα συναξάρια των Αγίων μας δεν αποτελεί αφορμή μόνο για μάθηση και γνώση, αλλά κυρίως αφορμή για επανόρθωση του βίου μας και αφετηρία για νέο ξεκίνημα με τη βοήθεια των πρε­σβειών τους προς τον Κύριο Ιησού και την αναπτέρωση του ζήλου μας για την κατά Θεόν πολιτεία μας.
Η Εκκλησία του Χριστού, η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, μέσα στην ιστορική πορεία Της των πλέον των είκοσι αιώνων, έχει να επιδείξει πολλές μορφές αγιότητος και ανάλογους δρόμους ηθικής τελειώσεως.(Περισσότερα...)









Πριν πολλά χρόνια και μετά την λήξη του εμφυλίου σπαραγμού και του αδελφοκτόνου πολέμου, σε κάποιο χωριό, έγινε ένας φόνος, για πολιτικούς μάλλον λόγους και εξαιτίας του μεγάλου φανατισμού, που επικρατούσε εκείνη την εποχή. Κατηγορήθηκε, λοιπόν, κάποιος χωριανός, ο Πέτρος Γ. και με τις μαρτυρίες πέντε συγχωριανών του δικάστηκε και καταδικάστηκε σε 30 χρόνια φυλάκιση. Ο κατηγορούμενος όμως ισχυρίζετο συνεχώς ότι ήτο αθώος. Κλείσθηκε σε αγροτικές φυλακές, αλλά μέρα-νύχτα διαλαλούσε και μονολογούσε ότι ήτο αθώος. Σ' αυτές τις φυλακές πήγαινε μια φορά τον μήνα ένας ευλαβέστατος ιερεύς και λειτουργούσε στο εκκλησάκι που υπήρχε και κατόπιν εδέχετο για εξομολόγηση όσους εκ των φυλακισμένων το επιθυμούσαν. Ύστερα από 5-6 μήνες, πήγε... και ο εν λόγω χωριανός στον ευλαβή εκείνον ιερέα και εξομολόγο, και ενώπιον του Αγίου Θεού και μπροστά στο πετραχήλι του Πνευματικού, βεβαίωνε με όρκους ότι ήταν αθώος.(Περισσότερα...)

.